YoRe's DiaRy
--*朋友是要用來珍惜°x不是用來出買的]▋°°
cocolate_TSK
暱稱: [!YoRe﹏<)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-13
2008-09-23
2008-09-14
十二星座終極分析~水瓶...
2008-09-12
文章分類
全部 (69)
日記 (47)
有感而發 (4)
作文類 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 56
今日人氣: 37
累積人氣: 876
2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


可以說什麼?!心痛可以吃什麼藥?! 分類: 日記

今日睇老公個XG...睇番佢以前D野...(是我太傻...還是太笨?!..明知看他的以前... 心會重重受創...)
睇到佢同佢個X既經歷....                (那有人會看自己男友和他的X的喜悅?!)
忽然之間諗住睇佢個X既BLOG..      (心好似有點兒痛...比跑步心痛的感覺..差得很...)
上網一打完佢個名...即出幾個結果   (君..你是否傻了?!真的要看?!)
禁左第一個...好想唔係佢既BLOG    (世界就是這樣小的吧?!?
一入到去..就見到老公同佢個X既相   (笑的挻甜蜜)
佢個X都幾長情呀...個BLOG既相..    (明知故犯=心痛不止)
可以唔變....                                 (個X好令女....知問比不上...8月10號..還是不去較好...無謂牽強吧!..      
                                                  如果要比..我還是比不上...樣貌?!比不上!身材?!天堂與地獄的分別吧?!)

跟住仲要多手禁佢個post黎睇...      (他以前的女友...不是他說的那麼差...他跟我說的事...是真的ma?!)
睇到好多野...                               (是我導致你們分手的ma?!那我不就是...第3者?!)
同老公講d野...好d出入...              (我應該相信他ma?!)
我應該點呀?!                              
好痛好痛...
唔怪得人既...係我自己攞黎衰..
做咩要咁八掛呀?!
點解要咁呀?!
yOrE你好乞人憎呀!!!!!!



你們經歷過的事...我只可以看...不能說不...
發生了的事...不能改變...
旁邊者不是沒有感覺的ma?!
為何我的心會如似疼痛?!