今日睇老公個XG...睇番佢以前D野...(是我太傻...還是太笨?!..明知看他的以前... 心會重重受創...)
睇到佢同佢個X既經歷.... (那有人會看自己男友和他的X的喜悅?!)
忽然之間諗住睇佢個X既BLOG.. (心好似有點兒痛...比跑步心痛的感覺..差得很...)
上網一打完佢個名...即出幾個結果 (君..你是否傻了?!真的要看?!)
禁左第一個...好想唔係佢既BLOG (世界就是這樣小的吧?!?
一入到去..就見到老公同佢個X既相 (笑的挻甜蜜 )
佢個X都幾長情呀...個BLOG既相.. (明知故犯=心痛不止)
可以唔變.... (個X好令女....知問比不上...8月10號..還是不去較好...無謂牽強吧!..
如果要比..我還是比不上...樣貌?!比不上!身材?!天堂與地獄的分別吧?!)
跟住仲要多手禁佢個post黎睇... (他以前的女友...不是他說的那麼差...他跟我說的事...是真的ma?!)
睇到好多野... (是我導致你們分手的ma?!那我不就是...第3者?!)
同老公講d野...好d出入... (我應該相信他ma?!)
我應該點呀?!
好痛好痛...
唔怪得人既...係我自己攞黎衰..
做咩要咁八掛呀?!
點解要咁呀?!
yOrE你好乞人憎呀!!!!!!
你們經歷過的事...我只可以看...不能說不...
發生了的事...不能改變...
旁邊者不是沒有感覺的ma?!
為何我的心會如似疼痛?!
|