今日晨咁早出左九龍na... 係大帽山度睇日出...超令...成個天都係紅色..>x< 全番"大個咀"即刻番舊居收信... 好野呀!..中提琴入到高級na!...哈 (唔知有冇人請我食sushi,,,當"掌"勵呢?!)..<<<<<忘想ing 4點幾就去荃灣同人交收... yeah!大成功! 今日個心口又有d痛... 好想食sushi呀>x<