痛心>傷心>不關心....?!
去睇番自己男友個X既blog...好犯賤!
睇番佢地以前既幸福..
睇番佢地以前經歷過既野...
原本係一件美好既野黎架...但點解..我睇..會有d酸既?!
一路睇...變左第3者咁[好似偷窺人咁..]
我就係度諗..
如果我男友用番同一招送同一樣野比我既話..
我一定唔收...尢其是係啤啤熊![無計na...女仔呀ma..係小氣架na! ]
本來諗住同老公玩"交換日記"..
不過...哼!佢玩過...算..自己寫!
2年幾既感情...2個月就可以放低?!
諗起都好好笑...
8月10開頭話唔去...係因為佢話哂都係一個model..
但今日睇真d...佢都唔係好令姐...
我令女d...哈哈![女仔係自戀架na... ]
但去唔去都要睇下老公去唔去..帶唔帶我去..
如果咁岩佢個x又去.,..我地又去..
咁就好玩na...至緊要帶埋呀峰去..嘻
'''
'''
'''
由於本人睇完佢個x既blog之後..
我決定要發奮讀書...!
因為..我唔可以衰比任何人睇..(尢其是xx )
仲有..我要學番鋼琴...(我一定會考8級番黎!...)
我不是要活在別人過去之中!!!!!
|