今日要出番九龍....交收- -
坐架大車車出去...超正..哈!
跟住出左去..就訓教na- -
訓到咁上下...有人係到幫我com"被"
跟住我就起身na...
原來係呀da wor...
2點收到1個call..話要我3本書..又要出去交收..
約4點半...MK MtR
3點陪左呀da出去覆診...- -
跟住就去交收...收左$21蚊...^^
跟住就行朗豪坊...行左2個幾鐘.(真係abcde)
見到一隻大豬拖鞋...好想要呀...有一對就好na.
(如果聽日一起身就見到佢..就好na... 仲要係一對...哈哈..發夢ing- -)
跟住就去左"神奇樂園"玩..哈哈...
超好玩...
豬豬拖鞋..我儲緊錢架na..我一定要帶你番屋企架!
啤啤熊...你要等下na..我要買完豬豬拖鞋先可以儲錢買你呀.
|