*努力為你改變
卻變不了 預留的伏線
以為在你身邊 那也算永遠
彷彿還是昨天
可是昨天 己非常遙遠
但閉上我雙眼 我還看得見*
#可惜不是你 陪我到最後
曾一起走 卻走失那路口
感謝那是你 牽過我的手
還能感受那溫柔#
今日要番學@9.30
同榕容係度吹水...[知道左..一d野]
吹到12點...
就放學na.(*v*)
跟住就收到呀志電話要去"fashion&beauty"
由學校沿途去旺角既 7仔/ok/報攤...我全部都去哂..
全部都冇...[好失敗]<<<唔開心呀
跟住"外星人"咁岩就係朗豪坊...
咁就同佢食lunch..(佢既早餐)
[[比人厄左呀!!!! ]]
去左一個莫名其妙既地方食...
(我咁大個女第1次係戈度食<<還是普通的茶餐廳- - )
跟住就同左"外星人"去中銀<<<<[唔係自願架lor... )
跟住就番廠搵呀志..去游水...
去左大角咀戈個....超凍...d人游得好慢..
同埋d人係灰色架...濁到你都唔信呀~
(出黎戈陣...見到呀da.. ..係尖沙咀咁快番到黎??!)
跟住就去接tiff na...
接tiff過黎廠hea陣先...
6點幾就去接番"呀咀"<<<<變左超得意呀!!
跟住就去買齋...(唔洗10分鐘就k.o左)
7點接埋呀峰就開車車呀志去雯雯嫂度lu..
然之後就正式番屋企lu..番到戈陣都已經8點幾na..
食飯戈陣..我好叻呀..食左1大碗飯....(但食完之後...xddd)
跟住hea到唔知幾點..
我同tiff落左2樓訓...
同呀峰同一間房..
得一張被jar我. 仲要訓地下..
成晚比唔知d乜野咬..
成身都係..好痕..>x<
**p.s有人猫左...
紅綠燈變到冇乜色...
太多猜想猜想到晚上更抖震
怕痛就不要再問 不哭最勇敢
糾纏才會傷身
|