琴晚又比呀ma話我厭食..
真係好鬼想打佢..
明明飲左2碗湯..
食左4分1碗飯..都比佢話..
(平時我連飯都唔食架ma!)
--------------------------------
今日又上網睇網上故仔..
好幸福呀>x<
係故仔入面戈d...真係令人羨慕..
現實都有呢d驚喜..係話幾好呢...
[發夢ing]
10點又番左學校做3ds
榕容見到我比人罵...
就幫我..yeah!
姣西話我姣西..痴線!
--------------------------------
感情..係唔係真係會隨住時間而改變架呢?!
e+你對我咁好...
過多1年,2年...誰又能擔保你仍待我這樣好!!?
|