8月10號..
由於tiff既陪同..同埋呀da既慫恿+埋呀峰超想游船河既心態之下..
半逼之下..去左- -"
去到之後..見到好多人..
超驚..超淆..[以前既我..唔係好鐘意熱鬧架咩??!]
岩岩開船戈陣..都唔敢出聲...
同tiff係到傾..乜都傾下咁..
直到呀峰又同班哥哥姐姐傾得埋戈陣..
我先出到聲由細到大都係咁..呀峰都係咁有哥哥姐姐緣
如果我有呀峰既10分之1就好NA]
去到目的地先開始同D人熟..
識到D人...如下(排名不分先後)
1)E.T
2)呀紫
3)MAYLIN
4)老雞
5)呀MIKE(歧視佢!)
6)...(唔識打)
7)...(唔識串)
8)似曾相識
...
...
跟住戈d唔記得左>x<
去左一個灣..叫做南豐灣..
真係"吉第"
架船泊得超埋..
游都唔洗點游就過到去個沙灘度..
[上次去滘西灣游到你呢~]
係到游黎游去..
好耐都未試過咁開心na~
上左岸之後..
同左一大班"哥哥姐姐"去"壯陽苑"度食..
140蚊個...真係你個!!!烏呢媽叉 shit>﹏<
8點幾9點就走...(掃興!)
番番入YL大屋..
----------end--------------
呢一日好開心..
比平時係學校仲開心..
但對比下..
我都係鐘意自己一個人~
|