YoRe's DiaRy
--*朋友是要用來珍惜°x不是用來出買的]▋°°
cocolate_TSK
暱稱: [!YoRe﹏<)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-13
2008-09-23
2008-09-14
十二星座終極分析~水瓶...
2008-09-12
文章分類
全部 (69)
日記 (47)
有感而發 (4)
作文類 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 56
今日人氣: 7
累積人氣: 846
2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


2008-08-19 不屑 分類: 日記

今日出左九龍hea...
由於悶得濟既關係..
我就訓左- -"
5點倒...就去"0記"拎書..
[終於買齊書lu..]
跟住就去左聯合睇野..
志買左條褲...>x<
[30號可能有得去游船河..冇得去既..都會去沙灘]
6點就渣車去等呀峰...
7點鐘就開始番屋企lu..
番到去..都差唔多8點...

食完飯之後就悶到去包書..
一度sd msg一度包...
(天氣還真凍>x<打著乞痴黎包)
竟然可以包到11點- -"(慢工出細貨呀ma>﹏<)
跟住就同"外星人"sd msg
sd到12點幾1點...(呆了!)
跟住佢就打過黎.....傾電話...()
(點解咁夜先傾呢??!因為佢條友遊船河仲要落吧- -"
跟住又眼訓..但又要搭車..又唔訓得wor..咁就搵我嘈住佢..
傾左好多野....)
3點倒先訓...但又失眠wor..
跟住就落左去睇d 狗狗..
"vivi"同"呀咀"又係到捺我d狗狗na..
哈哈....(有點兒羨慕^^)


或許我天生不是受寵者..
才會淪落到如此...
是命運注定的ma?!