今日出左九龍hea...
由於悶得濟既關係..
我就訓左- -"
5點倒...就去"0記"拎書..
[終於買齊書lu..]
跟住就去左聯合睇野..
志買左條褲...>x<
[30號可能有得去游船河..冇得去既..都會去沙灘]
6點就渣車去等呀峰...
7點鐘就開始番屋企lu..
番到去..都差唔多8點...
食完飯之後就悶到去包書..
一度sd msg一度包...
(天氣還真凍>x< 打著乞痴黎包)
竟然可以包到11點- -" (慢工出細貨呀ma>﹏<)
跟住就同"外星人"sd msg
sd到12點幾1點...(呆了!)
跟住佢就打過黎.....傾電話...( )
(點解咁夜先傾呢??!因為佢條友遊船河仲要落吧- -"
跟住又眼訓..但又要搭車..又唔訓得wor..咁就搵我嘈住佢..
傾左好多野....)
3點倒先訓...但又失眠wor..
跟住就落左去睇d 狗狗..
"vivi"同"呀咀"又係到捺我d狗狗na..
哈哈....(有點兒羨慕^^)
或許我天生不是受寵者..
才會淪落到如此...
是命運注定的ma?!
|