琴晚3點幾先訓得番.. 真係呢... 今朝8點幾起左身... 上下網咁~ 10點就叫呀志渣車出元朗泳池游水... 點知去到先知佢清池...清到6點.. 咁就諗住夜晚先游.. 跟住就渣番架車番去屋企..再出村口食早餐+lunch~ 跟住就入錦繡買野.. 12點幾大wow入左黎.. 跟住就跟佢車出去游水曬太陽~ 大wow仲車到我地去"九公"門口tim~ 跟住入去游...由1點游到4點.. 黑左na...{好野!}