琴晚2點先訓..
因為聽到d怪聲..
唔敢訓..>x<
今日....6點半出門口...
7點1車到呀峰去姑媽門口
7點5我就番到學校lu..
今日d堂..有點兒那個..
(悶...)頂到去p.e
[可以的話...就"誠"受下去...
never give up]
放左學..就還番遮比"吳珀賢"
跟住就去langham place搵外星人~
去左一間唔知乜野既野度食..
tiff超肚餓...食哂食碟飯...
一粒飯都冇淨...(影左相..後post)
我就食唔哂..E.T就幫我食咁d飯\
食完之後..就影左佢張相(後post)
呢一餐價值$126
本身我拎左張100出黎
e.t就拎左26蚊- -"
點外星人話請wor..<<<多謝哂
跟住我同tiff上左去langham place
見到一個女仔傾電話..佢傾到火都黎埋..
本身諗住影既..不過..都係唔好na>x<
跟住..就搵番e.t..
因為2個人行..實在太悶na..
同e.t去左匯豐打薄...
佢都威LOR..
足足一年冇打過- -"
跟住就去左中銀..
哈..有d人呢...唉..哈哈!
去完中銀...就去馬會..
點知佢叫我地等..
跟住我地咪走lor
番到工廠...
冇野做..- -"
做左英文戈份野之後..
就同老豆..ling姐姐係到吹水..
番屋企戈陣..
唔知點解自己訓著左..
呢排..
又開始痛番..
透唔到氣..
仲要咳tim..
真係激死我..
今年唔好病呀..
我要博殺架~
|