呢排...唔想食野..[除非係屋企] 如果唔係..唔逼我都唔食.. 因為...我真係唔肚餓.. 我諗.我就黎升仙架na.. 好攰呀呢排.. 唔係我想聽電話. 而係根本我就訓唔到.. 成日發惡夢.. [發現自己好怕黑...] 如果可以既話.. 我寧願去番小學.. 雖然唔開心.. 但..起碼可以訓~ 就算旁人話我不該.. 我也不理~ 只知我開心快樂就可以