今日要番學..
超累...
琴晚有冇傾電話呢?!
唔記得左lu...
今朝早..7點5番到..
上d堂...
悶到就訓著....咁濟...
放學..就番工廠lu...
係工廠樓下買包冷面..(no very tasty)
跟住就係工廠度訓...訓訓訓訓訓訓..
訓到咁上下..
就down左"武林群合傳"
跟住又訓著左..
訓到5點...起左身..
要去學viola..
好開心..
我地va-mk-04班冇小一個..
仍然係由我呢個"小學生"係到嘈..
呵呵![用我的一生 天天坐你們附近 令到你們安心]
學完琴..tiff就黎陪我去陪呀da去跳舞..
上到去..
陌生人x5
tiff對鞋爛左...笑左勁耐..
跳"waltz"[叫我拉viola就話姐...跳舞...有難度]
原來都okay易...
比人讚我有音樂感[開左咁耐樂器..都冇音樂感..搞事咩- -" ]
但都好開心..
同tiff影左好多無聊相[遲d up係fackbook度]
跳到9點...tiff番屋企..
我就呀da去深水"土步"食野..<<<唔好味..
食餐飯..
呀da就狂聽電話...[ ]
我就無奈..就係到睇我平時唔睇既電視..
食完..就去搵峰..
見到佢變左隻"彊屍"
成個身凍哂 ...
發燒wo佢...
11點就番到屋企..
呀志本身諗住車佢去"博愛"
但後尾呀峰話唔洗- -"
番到去..換左校服就訓lu..
半夜有人打比我..
呀da話我呢排冇乜點訓..
so就幫我cut左線+較左震機+睇埋d msg
[我應該多謝你定打獲你好呢??!
查實..我唔鐘意人地睇我d msg]
f.3既生活..好辛苦..
要背好多野..
默好多書..
睇好多新聞...
特登搬到咁遠..
就係希望冇係城市中咁緊張..
但....還是一樣>x<
|