YoRe's DiaRy
--*朋友是要用來珍惜°x不是用來出買的]▋°°
cocolate_TSK
暱稱: [!YoRe﹏<)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2008-10-13
2008-09-23
2008-09-14
十二星座終極分析~水瓶...
2008-09-12
文章分類
全部 (69)
日記 (47)
有感而發 (4)
作文類 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 56
今日人氣: 7
累積人氣: 835
2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天


2008-09-05 分類: 日記

今日要番學..
超累...
琴晚有冇傾電話呢?!
唔記得左lu...

今朝早..7點5番到..
上d堂...
悶到就訓著....咁濟...
放學..就番工廠lu...
係工廠樓下買包冷面..(no very tasty)

跟住就係工廠度訓...訓訓訓訓訓訓..
訓到咁上下..
就down左"武林群合傳"
跟住又訓著左..
訓到5點...起左身..
要去學viola..

好開心..
我地va-mk-04班冇小一個..
仍然係由我呢個"小學生"係到嘈..
呵呵![用我的一生 天天坐你們附近 令到你們安心]

學完琴..tiff就黎陪我去陪呀da去跳舞..
上到去..
陌生人x5
tiff對鞋爛左...笑左勁耐..
跳"waltz"[叫我拉viola就話姐...跳舞...有難度]
原來都okay易...
比人讚我有音樂感[開左咁耐樂器..都冇音樂感..搞事咩- -"]
但都好開心..
同tiff影左好多無聊相[遲d up係fackbook度]

跳到9點...tiff番屋企..
我就呀da去深水"土步"食野..<<<唔好味..
食餐飯..
呀da就狂聽電話...[]
我就無奈..就係到睇我平時唔睇既電視..

食完..就去搵峰..
見到佢變左隻"彊屍"
成個身凍哂...
發燒wo佢...

11點就番到屋企..
呀志本身諗住車佢去"博愛"
但後尾呀峰話唔洗- -"
番到去..換左校服就訓lu..

半夜有人打比我..
呀da話我呢排冇乜點訓..
so就幫我cut左線+較左震機+睇埋d msg
[我應該多謝你定打獲你好呢??!
 查實..我唔鐘意人地睇我d msg]

f.3既生活..好辛苦..
要背好多野..
默好多書..
睇好多新聞...
特登搬到咁遠..
就係希望冇係城市中咁緊張..
但....還是一樣>x<