以前...
那些快樂...變成了灰燼..
但這也不要緊..
今日晨咁早..
就比呀峰嘈醒..話出九龍食早餐&游水
正點!跟住就口拿口拿臨換3坐stepsgn出去lu..
出到去...峰+準+志...就去左執雞打table tennis...
打左3個幾鐘...>x<
呢3個幾鐘..佢地就玩得開心..
枉我又做"接線生"- -"
1點鐘..就落"愈旺"買外買..
跟住拎番去舊屋度食..
嘩!屋企好大呀>x<
食完..就去九公游lu..
去到戈陣見到"yip sir"
游左一陣..就去曬太陽..
曬到訓著左都唔知...
游完水之後..
就去左唔知邊度行街..
諗住成班人一齊買同一款鞋{其代ing}
跟住又唔知行邊度...
買左1盒古古力..
好味!{100盒...幾貴下!!}
跟住就番屋企lu...
凌晨2點幾..
有人猫左..
紅綠燈變左紅色呀!!!
有人又差我一餐飯...
|