今日7點鐘就比人嘈醒左..>x<
見天氣咁熱..就著件吊帶裙..
.....................................
出到九龍已經係8點幾- -"
跟住食個早餐d就番工廠開工..
4個鐘頭之內拆左16箱錶..
好成功呀..{不過d手指就勁痛lor- -"}
跟住就打機..
and then同呀哥傾電話..
傾到2點幾..就食pizza..
3點幾開始訓..訓到6點..
落去wellcome勁掃貨..
買左幾多野..都係3百幾...
抵諗!
跟住就坐車番黎..
正點!
番到黎..發生一d好恐怖既野..
就係...個seat位個野爛左>x<
|