YoRe's DiaRy
--*朋友是要用來珍惜°x不是用來出買的]▋°°
cocolate_TSK
暱稱: [!YoRe﹏<)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2008-10-13
2008-09-23
2008-09-14
十二星座終極分析~水瓶...
2008-09-12
文章分類
全部 (69)
日記 (47)
有感而發 (4)
作文類 (1)
未分類 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 56
今日人氣: 2
累積人氣: 830
2008 年 8 月 30 日  星期六   晴天


2008-08-30 睡著 分類: 日記

今日...要出去help幫主搬廠..
哈...d男仔搬...唔洗我搬..
我負責去監督...yeah!

監監下...就訓著左..
訓到1點..就去左dr.kong買鞋- -"
比人嗌做"小朋友"同"妹妹"lor..
好嬲好嬲呀>x<
乜我個樣真係好細個咩??!
impossible!

買完..又番廠..
唔知幾多點...就去港灣飲茶..
total12個人去...好開心的說!

飲完..我+jacky哥哥+"偉仔"+呀da+"飛比準"+呀志..
去左藝升打table tennis..
佢地幾個去打...
我同"偉仔"就同埋周公一齊打...
個半鐘之後就比人嗌醒..閃人!

跟住就番去...
賣紙同鐵..
{人生第1次..}
賣左$34...好野!
比哂"飛比準"

跟住7點就渣車去沙田食野..
好味呀>w<飲左半杯啤酒<<<呀da唔比我飲咁多x><
幫主請

番入元朗戈陣..
見到有個人企係公路中間..
以為撞鬼- -"

番到去..
飲左2罐咖啡.
諗住等電話..
點知一飲就訓著>x<-0-