今日...要出去help幫主搬廠..
哈...d男仔搬...唔洗我搬..
我負責去監督...yeah!
監監下...就訓著左..
訓到1點..就去左dr.kong買鞋- -"
比人嗌做"小朋友"同"妹妹"lor..
好嬲好嬲呀>x<
乜我個樣真係好細個咩??!
impossible!
買完..又番廠..
唔知幾多點...就去港灣飲茶..
total12個人去...好開心的說!
飲完..我+jacky哥哥+"偉仔"+呀da+"飛比準"+呀志..
去左藝升打table tennis..
佢地幾個去打...
我同"偉仔"就同埋周公一齊打...
個半鐘之後就比人嗌醒..閃人!
跟住就番去...
賣紙同鐵..
{人生第1次..}
賣左$34...好野!
比哂"飛比準"
跟住7點就渣車去沙田食野..
好味呀>w<飲左半杯啤酒<<<呀da唔比我飲咁多x><
幫主請
番入元朗戈陣..
見到有個人企係公路中間..
以為撞鬼- -"
番到去..
飲左2罐咖啡.
諗住等電話..
點知一飲就訓著>x<-0-
|