今日去天水圍度剪頭+電髮...$3xx(勁平).. 呀drew d 手勢okay架!..不過戈女仔就差d.. ...... 番到屋企...企左係3樓露台度吹風... 好平靜呀... 原來同自己愛既人..一齊係平靜既地方.. 靜靜咁聽下風聲...靜靜聽下對方既說話.. 係可以咁架... 世界好似安靜左....停止左... 淨係得你同我係到