 

兩個人手拖住手 真係可以咩都感受得到
包括 可以感受到 我地既愛情去到邊到
拖住既時候 感覺甜甜蜜蜜既緊係好啦

但係唔知由幾時開始
我就發現我同你手拖住手既感覺 已經唔同左啦
雖然 我地仍然係手拖住手
但係我已經感覺唔倒 以前果種著緊同埋關心
睇住你同我一齊既時候 變得越來越晃忽 越來越冷淡
真係令到我覺得好不安 好難過
我真係好想問 其實你係咪已經唔再愛我啦

因為系手拖手既時候
我已經再感受唔倒 以前果種親近既感覺
相反 我地既距離 好似一日比一日咁拉開 變得越黎越遠
到左最後 我地雙方心入面都好明白 係時候要放手啦
因為我地之間既愛情 已經發出左死亡既訊號 再見喇
系我失戀既呢一日 我將自己相手緊扣住 放系額前
為呢段失落左既愛情 作出最深切 最深切既哀悼

◆﹍`今日`, , 個心好痛唷|+\
-`*[|我直覺今日系\◆°Last Day﹍**`°
`●*]原來我既[直覺]*好準架[被拋棄的我]``!!
..* ◆ 成成豬..佢話唔想再一齊啦×╳﹎-
◆◆.°*佢話一齊好辛苦呀..好煩呀]]..×
* °◆-聽到之後眼淚不自覺地流下*-
◤` -!{ ..我又再一次傷害自己啦 x★
-{ !` 放學睇完籃球比賽之後× -3-
﹡*-| 跟住同琪琪個d一齊放學.. =}

● * | !×°+ 入到逸東之後去左搵成成豬 :;*"
◆| 點知上到33樓,,佢話唔出得黎喎`"]*
●`" 攪到我狂系到喊呀*,,
"*\◆◆◆之後就入左後樓梯介手.. ... ..
*--◆但點介都好 都唔夠個心痛 \| *﹡
**-好耐都未試過咁,,[痛]啦..*
|×°成成豬竟然都唔想一齊啦[*\\咁就讓我嘗試忘記你啦Ⅷ *
◆`[ 但唔知*Φ-+*可以嘛?]!*

*|||;,,..但我°仍然,,深愛著你–·°.((成成豬]\×*||..●”*
;`■*|/° .. .我相信你,,終有一日會返黎我身邊架.,,\ .*[▋
* ◆◆◆◆|!發夢中*|!】
||▊||"這次是認真的分開啦+.*


|