
◆◆' `'今日..*如常[!自己一個__;,,[[ 上 學 去* ,,]]
' - 【!;`不過返學途中__..,,有Bb豬陪我傾電話仔,.___ *```
*,,[" 唔洗我自己一個咁悶悶唷`..] ◆*
*[-`` 返到學校,,. ..原來唔洗系操場到排隊喎 ;!]"
,,'*|°°真系開心唷 -..]`\ ,,*★因為唔洗系操場暴曬.,;:"
-------------------------------------------------------------------------------------------

,..['|!到左中午喇,,.. .同寶寶訂左飯[[干炒牛河]]﹎_﹎.. ...
____________||*﹒不過唔知寶寶中唔中意食呢 ,,
°°*|[ \'`[食飯期間. ....)) `',, 都冇咩出過聲 `--;﹍
`'◆° 因為可能系同佢一張桌子食飯既關係喇 ..,﹐有d唔開心 °﹡'`
*`!!不過算喇----°°都冇同佢講野啦 *!]"`,, "`▲*
-------------------------------------------------------------------------------------------

*..°° 放學原本要留低做專題架 ,,〔,▼*所以我叫左華華佢地走先*,,-!】
`'|']|..但汪志勁衰___'! .,話要去陪fd唔做喎 ◆//'
''**`.攪到我以為要 [[自己] 一 個 人 走 ,, 不過落到去見到琪琪個d系到 ]._,/*▲
◆◆◆-`*.,所以我叫汪志走先---諗住同琪琪個d放喇°° ̄'`】
__"`'/.,;'但後來見到朱燕珠走,,..所以我就同佢一齊走啦×*-︼
﹡,,'/.!!因為趕住去逸東,, 見Bb豬嘛 *::___'.";/ °°
▲`'入到逸東,,*買完生菜魚肉 ,,.. ﹡ ..`°就上左33樓啦 *]];;:
◆[|! ;, 我地一路食一路傾計. ..*ˊ好sweet"** ..!!,,"`*
□■||□▇□||- 食完後 ,, ''' __坐左一陣我就要去機場接媽咪機喇 )))'◆!!
'|. ,,- 唔捨得"Bb豬唷"__.. ..★
█||*﹍不過Bb豬送左我上車車佢先走ㄍ. °×﹏
-------------------------------------------------------------------------------------------

ㄖ﹏30分鐘後*,,° 終於到左機場啦*:。*●
*×||■不過媽咪仲唔落機〞﹒。所以我左d登到坐﹏+]]
◆*"]]等左成9個幾字先落機喎..||[]*°
〝[|▃真係辛苦到我.╮ ﹏'`
●*"]|| 之後搭機場快線返屋企.* ° .○
[]| !×﹏痴線架.''車票要成60蚊一張喎,,[▊."*
"◆:* 呃錢錢架**!!||,
."..又30分鐘後[`终於到美孚啦 ))))).. .*,,
`[[.`||返到屋企放低d野 就落左街街買左比屋企人食[[*【\
°[]□ _﹍,`◆媽咪 買左好多手信返黎呀【!\-`*
▁▂*媽咪買左2套情侶衫 比我同Bb豬呀°*;'|[.."
〤\" 你睇下我媽咪去旅行都記得你呀.,;:*\/
★°"*-`我都話我媽咪中意你架啦 系咪好開心呢?°+"`[[___

|