●-`'*想跟你 想跟你 說你很討厭唷︻°|+\\/|]
【··★`"我根本就冇得罪你__*你有何必咁樣對我呀﹏*°|||]
□■||□▇□||- 我踩親你條尾咩?)))'◆!!
◆◇【°°° °做咩無神神咁對我呀 ]..*▉個電話又唔係你既..
▲`'你做咩聽呀>''<我都講左話搵琪琪架喇]]*
◆◆◆-`*.,你仲話我搵牛澎,.___ *```你傻左咩 ..-''◆
████████"" 真係好火aaa!!!*
〝!▲我以後都唔會同你講野架﹏╳°\\
○*/;,你冇fd同你玩..都唔洗只意我會同你玩呀!.*'●
◆-!|| `我當你系fd,,*你呢..當我係咩呀?
++...** 對你完全失望呀::*
`'[▋ *今日真係好唔開心呀..個心好痛好痛﹎×╳
好似有好多眼淚想流>"<真係好辛苦呀!!
嗚嗚嗚..
|