
■□.今日一早就去左 [[老公豬]] ***屋企啦.。''◆
●●●↗原本/*]以為會好開心啦\。
♦♦♦點知隻衰豬掛住打機機 唔理我喎"》↗
.♥ ↑{勁,/`_衰衰唷♥ ♥
○攪到我勁唔開心囉,*(/喊左幾次啦※+=~
﹏|||但老公豬都冇氹我``!+/..

+°◆+" 唔知老公豬 []..* 對我係咪已經淡曬呢?×﹍*
.\◆我真係好驚 好驚老公豬會拋低我自己一個唷*
)★°你還※記得﹏你對我的承諾嘛?☆..♂

.▂+°『大約5點幾個時 我開始有點累啦』◆﹉l]
*︴所以我就系老公豬張soft 到訓左 ×╳×訓 得好淋唷 〝∥
╳××訓到﹏6點30分先起身身唷..◆←
!*,, 我即刻喇喇聲 紮返好d頭髮 著返好對鞋 ◆*]],,
≠`!(( 費事比佢爹d見到就唔係咁好啦 ×°!【
。 ﹏[◆ 我唔想有壞印象呀 *°±╮

★×°||﹍唉 !! 老公豬成日都掛住打機機唔理我…*└°
ㄍ.…×°竟然╮"我話走啦 老公豬都唔理我 叫我自己去開門啦◆°|
))).,, 聽到之後 個心勁痛 好似就裂般~∼
×`◆*_老公豬 可否不再傷害我 |!|!|*
°`◆我已傷得"°無法再傷啦*

*°○o大約◇:||!7:30+。我約左琪琪系商場門口等\一齊食晚飯o○
*,★ 老公豬★×°||﹍話想去大家樂到食 但好多人呀]!]*
【|\°., 所以我地決定改地方 改去麗瑤到食唷=*)
]◆°*\ 真係食得好飽飽呀 <*°

[]▊食完之後,,,我同琪琪陪老公豬買飯飯比佢細佬食...*
◆◇*買完之後..我地一齊去左清逸樓..*
◆+*/我同琪琪系樓下等老公豬同勇生---;:
°||*等齊人之後 我地上左1號2樓到傾計×←*
[`◇!好*開心]唷*!!=V="

|□[]′× 傾傾下計 我同老公豬行左去第二到傾計 仲kiss kiss 添﹎×●}*
-`"[▉*°, 好sweet 唷*||!..
◑..__`-!大約10:30我地就去搭車車返屋企啦=]`
{{ *♥__老公豬 送到我到車站就走喇 *||!..
[[___"◈因為老公豬 趕住去傑叔到睇怪談呀;;!`))
◇``之後我同琪琪 一齊搭mtr返屋企喇. .___`*||▋
‥*..▲∣*沿途都系到傾計ˇ]!*
【\*/ ...好開心唷`_ __,,]]*


|