
$-`今早落好大雨 不過我仍然慣性唔拎遮返學--,,,,℅〕㎡
[-好彩有polly遮我返學 唔洗做落湯豬"%-?
- `-? 返到學校 好累$*}
[*& 所以訓左一陣 精神返曬啦!;,*×__
,, ▲" 今日華華冇同我地放學呀\-!*l|°
.,! Z:感覺好似生疏左咁既--
*`..▲我唔要呀 唔制唷!!`` ]*-
`◆◆[*今日琪琪又要留堂●`\所以我等埋佢×*
◆*..原本以為有阿珍陪]*+唔洗我自己一個等咁悶啦`'*
◆![[[點知佢過左富仔到吹水||\*攪到我一個人勁無奈囉=]*
"|!◆__不過都算啦`..*▲
-*|[!★今日等左一陣*琪琪就留完啦||||}+'〞
`'◆*之後!!*我同琪琪:::行返逸東\/\/\*,!﹡
[]| ︴〞好熱呀 就熱死我啦ˇ°﹒
□\_×`!入到逸東上左琪琪到 坐左一陣就返屋企啦〃 ││
**...咁就過左1日啦>.<
★.\\]今日冇同傻豬仔◇◆見面呀"﹍**` 好好好 [▄-掛住佢呀、.,
、"★傻豬仔也有同感嘛?..[].::*°
|