今日朝早同令太,家姐去飲茶...好樣衰囉!咁後生都去飲>3<"
幾時飲到大牙......好心la!成日飲茶你吾悶嫁咩?
你吾悶我都悶laT_T.............................................
成日聽到你話飲茶,簡直聽到驚牙>.<
好想死牙.......死死死死死死死死死死死死死死死死死死
死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死死
今日係放假ga第二日...好開心...>.<
好鬼死掛住d同學......好鬼死憎梁老b同洪家平牙....
家姐個班主任好鬼扮野...樣樣衰衰咁...懶係串咁,成日又眼睥睥,唔知想點咁
都唔明點解d老師咁死賤ga
嘩!狗囉哩d咪