哈哈!我依家上緊ge堂係普通話~上緊堂都可能玩電腦真係正!!!!
因為依家係mmlcge關係我先可以玩電腦...T^T
好鬼死開心牙...上堂都可以打我ge令xanga.....>w<"
上堂玩電腦係好冒險ge事...呢d咁冒出ge事我都做
吾話得掛...好應該鼓勵下,安慰下我掛...係咪?!>3<"
今日去左boey屋企,做左一d野....>3<”
隔左一陣....開左佢部computer玩msn...
同牙珊傾左一陣..佢話要轉校T_T好慘...???!!!
牙珊你可吾可以吾好轉牙?????