估吾到另一個新既開始係傷心既開始...升班我就升左去2E
好吾開心牙......要同我既好朋友講再見真係好難受到!!!
毛毛,徽徽,BOEY你地係我最好既朋友...我點都會記得你地嫁!由其係你...毛毛
好多謝你之前幫左我咁多...但係真係好對吾住,我地為左1D野嘈得好勁-----對吾住牙
諗反起之前同你一齊經曆D野真係好開心...我記得我同你第1次識既係係54號小巴到識既~
毛毛...我地仲係咪好朋友牙?(FOREVER FRIEND)....
徽徽....我吾知點講先好..之前我地一齊去公園到玩千秋...你話走我同毛毛都吾俾你走
仲話你...搞到你好吾開心!其實我地吾想你走係因為你陪我地既時間實在太小la..
Boey...你好好人...去你屋企,你屋企好大好令..D金莎都好好食^^THX~你成日話好後悔識左我
吾知你係講真定講假嫁呢?不過點都好LA..你地3個都係我最最最最好既----FOREVER FRIEND
張立勤,馮晧暘,呂小文...你地3個係同我玩我最痴線既好朋友
張立勤...聽人講你好似留班,不過吾知係吾係....但你仲有你條女YOYO同你D好朋友技持你牙MA!我都會支持你既!
俾D心機牙...加油牙~
馮晧暘....我知你近排發生咩事...你好吾開心!不過你曾經擁有過都好好牙!好過你冇擁有過牙MA!
呂小文...你個死狗哩...你仲打未俾D大口仔我牙...係3個大口仔牙~仲有吾好成日整我塊面牙...
又成日話我塊面好肥...好肥咩?
我依家人人俾一個願望你地...只係你地幾個牙....
如果我能夠做到既我一定會做~吾好超出我既範圍以外牙!
咁多位D班既朋友仔再見la!BYE~BYE!
最後希望你地留言la!
|