中:背詩//好彩成班一齊黎...so扮嘴形[[
music:復習...but都係唔識//
小息遲上課室...比老黎捉到-3-then叫我地寫低個名//我小...跟住又話我地寫得樣衰又剩//係到勁ban勁jam...叫我地第2個小息搵佢[[又叫我入番課室要有禮貌d...點知//比呀brough串=3=英文又oral pratice....照舊囉*寫係隻手到[[
第2個小息搵老黎wif m德.kai峰.小成~又比人勁ban勁jam//真係好火氣...問乜我都答係...係...係//廢事激親你啦*老人家
pth oral考試//錄晒唸住禁save...點知禁左重6呀]]頂*so我以最快速度重6//點知...+佑開巴士阿叔比我聽//all the粗口...*波波就狂搞我=3=你地...!!!
maths派pass paper做...冇心機呀//眼訓了
中史派form test...差2分合格-3-我係咪中左咒語呀!!!第4科了...終於我頂唔順//訓低左...ms真係"關心"我*~咁鬼留2我...又唔見你話下其他人]]搞到我比人笑左幾穫-3-越黎越覺得ms越黎越關心我--+
放學派中文ft//差2.5分合格...第5科喇!!!科科都差dd合格**then去搵肥tam...要握岩晒份野先走得//做到5點先走=v=走果陣波波仍然努力中=﹏=
PS:please remember kai俊//聽日番小學練波...星期6踢波wif sunny!廢事佢成日係到懶勁-3-禾想學口琴in暑假呀...becoz細佬暑假參+左足球區隊訓練//實悶死我...
|