好似冇乜人睇-______-so好少打日記
新學期bo=]唔打點得
一朝起身叫呀爸呀媽簽野-3-冇乜記性
好鬼悶~"~坐果個死人位...慘爆--
個英文呀sir...唉-3-未聽過條友講中文=~=小息仲要搵我地講雞腸
maths堂有d驚喜^_____^嘻嘻...
原來細佬放12點=3=so同rock.+佑.kai中.細佬去茶餐廳一齊食飯
then番去打波-3-屎爆了╮╯o╰╭呢個暑假掛住打機踢波-3-嘻嘻
週會比人捉頭髮亂/_____\唔係成身汗就唔會抹 唔抹就唔會捉啦-3-唉
放學又打過-3-then搵細佬踢波...笑到6地=v=走去做龍=3=打到個波飛到勁高@v@
|