10.5.17(1)@[皇后小蛋糕]
今日要見一位外國返黎既Blog友,
無咩時間可揀既關係,好衝忙咁整左lee款蛋糕仔,
焗好左之後,醒起加左"紅"莓粒真係襯哂"佢"呀~
希望佢鐘意啦~
10.5.15(6)
朱古力軟心Mousse蛋糕 2
VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV
琴日整既蛋糕,
我將食譜X4,所以整到7"之餘,
仲有剩可整到6",
今日已將之送出......(閱讀全文)
10.5.14(5)
朱古力軟心MOUSSE蛋糕
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
近期Blog界大熱既朱古力MOUSSE蛋糕,
今日終於俾我整左黎送俾阿哥喇~
但...因58%朱古力唔夠既關係,
就加左普通牛奶朱古力(大約30g)
唔知係咪因為咁既關係,
個蛋糕口感好滑,好濃朱古力味,但就有漏既感覺......(閱讀全文)