10.7.3(6)臨時一聚 今日好友臨時入黎,諗住叫外賣,但又唔係好岩食,最後都係自己整個LUNCH出黎嘆下~~個譜係要落淡CREAM,但整既近幾次懶得落都無加到...HEHE~[焗白汁吞拿魚雜錦通粉] [蒜蓉芝士焗青口......(閱讀全文)
10.7.3(6)
臨時一聚
今日好友臨時入黎,
諗住叫外賣,但又唔係好岩食,
最後都係自己整個LUNCH出黎嘆下~~
個譜係要落淡CREAM,但整既近幾次懶得落都無加到...HEHE~
[焗白汁吞拿魚雜錦通粉]
[蒜蓉芝士焗青口......(閱讀全文)
10.1.1(5)
Home
第3個契爺
好耐無見阿楷喇,
佢今日專登入黎見佢地,哲哲都係第一次見佢咋.
真係...要見返多D先得..唔該...
入黎多D..哈哈!!!
MAY姨一有機會,就會同佢地影相架喇,
其實佢係次次見次次影..哈!......(閱讀全文)
10.6.11(5)[朱古力脆脆米]學校想小朋友開心,早一日出左張通告,內容大至係話好開心完成左"比比和朋友"既課程,就以此為慶祝,就舉行一個小型慶祝會,就請家長為小朋友預備零食帶回校分享~今次我就揀左LEE個黎整喇,超EASY,只要買包脆脆米,加埋朱古力撈埋就OK,用左58%朱古力,老師都話好味,一D都唔漏!!
10.6.11(5)
[朱古力脆脆米]
學校想小朋友開心,早一日出左張通告,
內容大至係話好開心完成左"比比和朋友"既課程,就以此為慶祝,
就舉行一個小型慶祝會,就請家長為小朋友預備零食帶回校分享~
今次我就揀左LEE個黎整喇,超EASY,只要買包脆脆米,加埋朱古力撈埋就OK,
用左58%朱古力,老師都話好味,一D都唔漏!!