又大一歲喇
每年一到生日,
開心之餘,
又有少少恨...唉,又大一歲喇!!
祝自己生日快樂,
開開心心!!
2個寶貝都身體健康,
老公事事如意,人工加左D錢就交俾......(閱讀全文)
10.7.19(1)慶合合禮物篇 妳地同我攪個慶祝餐我已經好開心,意外地仲有禮物收,真係多謝哂咁多位呀!! 閒閒整俾我的耳環,好犀利呀,我咁少戴都俾妳留意到,其實我鐘意戴架......(閱讀全文)
10.7.19(1)
慶合合禮物篇
妳地同我攪個慶祝餐我已經好開心,
意外地仲有禮物收,
真係多謝哂咁多位呀!!
閒閒整俾我的耳環,
好犀利呀,我咁少戴都俾妳留意到,
其實我鐘意戴架......(閱讀全文)
10.7.10(6)
青蛙熱香餅
今日開左DADA送既包粉黎熱香餅,
不過唔知又係我既問題定係包野既譜有問題呢?
我跟足架喇,但都唔似M記食果隻既??
點解架呢?
煎好左喇,不過好似花哂咁......(閱讀全文)