10.1.23(6)@交表唔經唔覺做左2個仔女既阿媽7年喇...時間過得真係快~~轉眼間就要報小學;第一轉都預左入唔到,所以唯有等攪珠;記得拎張FORM返屋企時,諗呀諗,問呀問,到填時真係苦哂口,唔知點先好,好驚揀錯左,又好驚填得太多,好有機跌跌跌...落去唔知第幾志願....左諗右諗得出黎既結果係揀左十間~~ 10.6.5(6)@放......(閱讀全文)
10.1.23(6)@交表
唔經唔覺做左2個仔女既阿媽7年喇...時間過得真係快~~
轉眼間就要報小學;
第一轉都預左入唔到,所以唯有等攪珠;記得拎張FORM返屋企時,
諗呀諗,問呀問,到填時真係苦哂口,唔知點先好,好驚揀錯左,又好驚填得太多,好有機跌跌跌...落去唔知第幾志願....
左諗右諗得出黎既結果係揀左十間~~
10.6.5(6)@放......(閱讀全文)
10.5.21(5)
中西合璧蛋糕
[芒果果醬忌廉蛋糕]
媽咪先前係大埔買左成8個芒果入黎我到,
見熟喇,就用黎整芒果醬,
整好再用黎整埋蛋糕,真係Good呀,好香濃芒果味~
蛋糕餡靈感~Darling 既[士多啤梨果醬蛋糕]
 ......(閱讀全文)
10.5.19(3)
蛋白戚風
上次整蛋糕,用剩左成7個蛋白,
係網上搵到個譜,
個心即鬆哂,唔駛哂左D蛋白喇!!
LEE個蛋白戚風第一次整咋,
都幾軟熟,口感又真係幾特別~......(閱讀全文)