今日上午;今日12點同阿仔玩,點知扭到頸,瞓左係到起唔到身,攪左成粒鐘先忍痛起到,嚇c我喇,因lock左大門,就算老公返黎都入唔到黎,果刻好無助....真係唔認老都唔得,骨頭退化喇..鳴鳴......>.< 今日下午:今日接晴晴放學,點知撞到個唔識既人,但佢就扮到好識得我咁,話有野同我講,原來係借錢...@@問佢係邊個,竟然答話以前成日係街見到,傾過計.......@@阿姐,有病行遠D......(閱讀全文)
今日上午;
今日12點同阿仔玩,點知扭到頸,瞓左係到起唔到身,攪左成粒鐘先忍痛起到,嚇c我喇,
因lock左大門,就算老公返黎都入唔到黎,果刻好無助....
真係唔認老都唔得,骨頭退化喇..鳴鳴......>.<
今日下午:
今日接晴晴放學,點知撞到個唔識既人,但佢就扮到好識得我咁,話有野同我講,原來係借錢...@@
問佢係邊個,竟然答話以前成日係街見到,傾過計.......@@
阿姐,有病行遠D......(閱讀全文)
轉貼: 各位父母注意, 香港已經有人拐帶兒童 轉貼: 呢一個係我親身經歷 , 上星期我個仔都差d 比人拐走上星期2010-1-15 下午5時 , 我帶住個仔 (3歲 精靈可愛 ) 行經荔景邨仰景樓個遊樂場 , 好多小朋友係度玩 ,(有新移民小朋友)我個仔扭計要玩 ,我咪比佢玩陣 ,佢係咁......(閱讀全文)