今日阿WING會入屯門,就約埋我交收埋D野,好開心呀,終於見到佢真人喇,好NICE呢,仲好好人,一見面就俾左好多糖果俾COBI,又俾左2個中式月餅,1個酥皮奶皇月餅,1個鳳梨酥TIM!!已經消滅左酥皮奶皇月,真係好正呀,一食哂就好想食多個喇!!hehe~~好在我都有準備,帶左冰皮月餅...好似玩交換見面禮咁!!約好下次返大埔,就佢去home玩整野食,有d期待呢!!雖然只係見左好短時間,但今日都好開......(閱讀全文)
今日阿WING會入屯門,就約埋我交收埋D野,好開心呀,終於見到佢真人喇,好NICE呢,仲好好人,一見面就俾左好多糖果俾COBI,又俾左2個中式月餅,1個酥皮奶皇月餅,1個鳳梨酥TIM!!已經消滅左酥皮奶皇月,真係好正呀,一食哂就好想食多個喇!!
hehe~~好在我都有準備,帶左冰皮月餅...好似玩交換見面禮咁!!
約好下次返大埔,就佢去home玩整野食,有d期待呢!!
雖然只係見左好短時間,但今日都好開......(閱讀全文)
09.9.11(5)
[紅莓牛油蛋糕]
好普通既蛋糕,只係最後加上紅莓,就焗得喇~
出爐後,無左一半喇!
 ......(閱讀全文)
09.8.16(日)大埔京都酒樓見婆婆 今日又返左大埔喇,睇下婆婆見到粒孫幾開心,連契婆都係~~叫COBI一齊影相,又扮哂野話唔肯影!!昊哲個咀咁污達達,就係食緊好沙又好杰既紅豆沙喇!! ......(閱讀全文)
09.8.16(日)
大埔京都酒樓
見婆婆
今日又返左大埔喇,
睇下婆婆見到粒孫幾開心,連契婆都係~~
叫COBI一齊影相,又扮哂野話唔肯影!!
昊哲個咀咁污達達,就係食緊好沙又好杰既紅豆沙喇!!