09.6.29(1) 用冬甩譜整既蛋糕 JOE JOE早前整冬甩,好鬼靚又Q呢,令到我都好想整, 不過因無冬甩模,就用整蛋糕果D模啦,焗出黎厚身好多呀,下次都係唔放咁多漿先得,老公話味道OK~~
COBI都要影喎~~
09.6.21(日)大埔有趣父親節 同以住一樣,節日都會返大埔食飯,何況今日係父親節,阿爸都真係鐘意仔多D,今日又主動抱昊哲喇,不過,佢2個孫都好鍚,佢成日都買野係COBI!......(閱讀全文)
09.6.21(日)
大埔
有趣父親節
同以住一樣,節日都會返大埔食飯,
何況今日係父親節,
阿爸都真係鐘意仔多D,
今日又主動抱昊哲喇,
不過,佢2個孫都好鍚,佢成日都買野係COBI!......(閱讀全文)
09.6.20(6)試鏡旺角兜圈日 今日同左cobi出旺角試鏡,好在都識路去,咁熱既天氣係條街到行,都咪話唔辛苦,身上又揹住個唔算輕既豬仔喎......(閱讀全文)
09.6.20(6)
試鏡
旺角兜圈日
今日同左cobi出旺角試鏡,
好在都識路去,咁熱既天氣係條街到行,都咪話唔辛苦,
身上又揹住個唔算輕既豬仔喎......(閱讀全文)