09.6.9(2)
屯門明星酒樓
又係飲茶
又係飲茶,咁早仲會同邊個架,
都係黑仔囉,
阿仔今日心情好好咁......(閱讀全文)
09.6.7(日)屯門市中心 火車紀念區 今日一家又係約埋黑仔飲茶,之後行落商場,就見到好多火車,第一時間發現到既係cobi,所以佢要影相啦,好不幸無帶到相機,唯有用住得200萬象既手提頂住檔先~......(閱讀全文)
09.6.7(日)
屯門市中心
火車紀念區
今日一家又係約埋黑仔飲茶,
之後行落商場,就見到好多火車,
第一時間發現到既係cobi,
所以佢要影相啦,
好不幸無帶到相機,唯有用住得200萬象既手提頂住檔先~......(閱讀全文)
09.6.16(2)
[合桃朱古力粒香蕉蛋糕]
今次個譜係跟如月;份量多好多呀~~