09.5.2(6)親子相架 一早9點幾就起哂身,蒸左一碟燒賣俾佢地食,成30粒,阿仔就食左6粒,我都只係食左幾粒咋,其餘COBI食哂!!勁~......(閱讀全文)
09.5.2(6)
親子相架
一早9點幾就起哂身,
蒸左一碟燒賣俾佢地食,成30粒,
阿仔就食左6粒,我都只係食左幾粒咋,
其餘COBI食哂!!勁~......(閱讀全文)
09.5.9(6)
[原味戚風]
第一次整,成功左呀,好開心,多謝darling既好譜譜,
原來整戚風比想像中易,以前一直覺得好難整架,所以就唔敢試,
聽日就係母親節,想整返個俾媽咪食,佢like美心既天使蛋糕,
不過我一拖2,cream真係唔整好過整,驚去到會散哂~~
所以上網睇左好多譜,終於俾我搵到個...正正正~~
lee個戚風,老公都話好軟綿綿~~
&wsp......(閱讀全文)
09.5.7(4)
[焗立魚]--蜜糖,鹽,胡椒粉
醃1-2個鐘會份味好多!!
09.5.11(1)
〔苦瓜排骨黃豆咸菜湯〕
老公近排好熱氣呀,話牙肉腫又牙痛......(閱讀全文)