今日老公收到一個TEL,叫佢聽日返工呢,真係好消息呀,佢最開心既係可以做返老本行--揸機!!時間仲係返8:00-6:00PM,星期日放假,3個月試用期,做得好有機會加人工!!希望LEE份工可長長久久咁做啦,做櫃場既工真係越黎越少!!知道LEE個消息後,就SEND SMS俾阿皮阿詩,約左一齊出街食飯,同埋黑仔TIM,今次我地揀左[良景大酒樓]到食,D野都OK既,不過都算細碟左D囉,係蝦最抵食,$1/......(閱讀全文)
今日老公收到一個TEL,叫佢聽日返工呢,
真係好消息呀,佢最開心既係可以做返老本行--揸機!!
時間仲係返8:00-6:00PM,星期日放假,3個月試用期,
做得好有機會加人工!!
希望LEE份工可長長久久咁做啦,做櫃場既工真係越黎越少!!
知道LEE個消息後,就SEND SMS俾阿皮阿詩,約左一齊出街食飯,同埋黑仔TIM,
今次我地揀左[良景大酒樓]到食,D野都OK既,不過都算細碟左D囉,係蝦最抵食,$1/......(閱讀全文)
09.4.26(日)黑仔HOME 完左生日會後,就上左黑仔屋企,2隻野上到去,好開心咁,又跳床,又係床上跳舞~~不過最開心似係黑仔多d囉玩左一陣,阿岐到喇,因hebe已經沖左涼,所以無同埋佢黎呀,我同阿岐好似交換野咁......(閱讀全文)
09.4.26(日)
黑仔HOME
完左生日會後,就上左黑仔屋企,
2隻野上到去,好開心咁,又跳床,又係床上跳舞~~
不過最開心似係黑仔多d囉
玩左一陣,阿岐到喇,
因hebe已經沖左涼,所以無同埋佢黎呀,
我同阿岐好似交換野咁......(閱讀全文)
屯門邁亞美CLUB-HOUSE
芯悅 4 歲生日會
今日係芯悅既4歲生日會,
有魔術表演TIM架!!
係生日會到,見返1010,同埋阿c呀,同佢地真係好耐無見喇......(閱讀全文)