09.4.25(6)屯門市中心珊瑚堡 今日約左阿珊,阿志食飯,阿志話珊瑚堡坐得舒服,所以就決定食LEE間!!我地早到左,COBI話要影相喎,佢D POSE進步左咁,唔知係邊學返黎呢? ......(閱讀全文)
09.4.25(6)
屯門市中心
珊瑚堡
今日約左阿珊,阿志食飯,
阿志話珊瑚堡坐得舒服,所以就決定食LEE間!!
我地早到左,COBI話要影相喎,
佢D POSE進步左咁,唔知係邊學返黎呢?
 ......(閱讀全文)
[龍利柳炒蛋]
老公煮既~~
[洋蔥炒雞扒]
09.4.29(3)
今晚煮左:
[薯仔炆雞奕 ]
[ 咸酸菜炒肉片]
[炒菜芯配交义窿]