09.7.18(6)屯門市中心愛生事家庭 今日老公off,但都係無咩節目架喇,都係照舊出左市中心,帶左老公去翡翠到食野,我地人少少,竟然叫左好多野食,成6樣,我就覺得好飽,老公就覺麻麻地喇!......(閱讀全文)
09.7.18(6)
屯門市中心
愛生事家庭
今日老公off,
但都係無咩節目架喇,都係照舊出左市中心,
帶左老公去翡翠到食野,
我地人少少,竟然叫左好多野食,
成6樣,我就覺得好飽,老公就覺麻麻地喇!......(閱讀全文)
09.8.4(2)
[麥片蘋果鬆餅]
食譜來自~[桂格-健康燕麥真口味]一書
我覺得麻麻地,無蘋果味,只有粉味,不過老師們就話好食.
*因無麥糠,就改用左小麥胚芽代替.
09.7.24(5) 今日我又大一歲喇,諗住開心活動聽日先有,點知過得咁surpriser;老公聽日放假,仲要開夜,打俾佢10點幾先收工,佢返到黎11點幾,當時氹緊2隻魔鬼瞓,老公返到黎,就沖涼啦,氹緊阿仔時,聽到有門鐘聲,以為係聽錯,點知原來真係有人禁門鐘喎,一打開門,見到個....嘩......(閱讀全文)
09.7.24(5)
今日我又大一歲喇,
諗住開心活動聽日先有,點知過得咁surpriser;
老公聽日放假,仲要開夜,打俾佢10點幾先收工,佢返到黎11點幾,
當時氹緊2隻魔鬼瞓,老公返到黎,就沖涼啦,
氹緊阿仔時,聽到有門鐘聲,以為係聽錯,點知原來真係有人禁門鐘喎,
一打開門,見到個....
嘩......(閱讀全文)