我同河童,周焯炫3人行出左旺角
因為我地唔想在係tuenmunplaza到行啦!!!!!!
我地就去看看新領士先!!!!!!!!
我地開始就坐bus去啦.....60M
跟住我就好興奮......到我訓著左
起身就到美孚......到總站
我地過左啦...就走走走.....走到一個MTR
去到旺角
我下定決心我今日要自我控制
我好開心呀.........好多野睇
行晒所有野.....周就話去南昌.....
但係個到冇野行
呀!我係旺角買左一副小雲眼鏡呀!
$39
幾靚嫁!
我想買好耐嫁啦!
跟住我地去到tuenmunplaza
想行一下街
我想去玩具反xx
好多野玩呀......影左7張相
好好笑........
仲有同周去影貼紙相
30炸!1人15蚊呀.......
但係好小野正囉!
都ok呀.....
回家了.....
|