我今日過左一個意想不到的星期五,
人性令我感到失望,
依篇blog我唔會封
我今次的失望遠比我既不開心
都令我認清依個人
可以話係依班人
我講個故仔比大家聽
只要你問,我就會講
知道依件事
我的確好唔開心
我一個maths堂都冇聽過書
我唔可以集中
我原本約左mable姐,呀關,仲有個個人一起去食lunch
我知道個件事之後
我覺得好辛苦....
我見到佢地就好辛苦....特別係佢
我既頭就快爆啦!!!!!!!!!!
我好難得可以開心返,忘記'佢'
依家又正多一件事來!
我見到個個人就好難唔唸起件事
所以我同mable,關唔見左佢都冇特燈去搵佢
唔見左佢仲好
唔想再見到佢
好失望....
但係我都唔可以唔開心咁耐嫁嘛!!!!!!!!!
我仲相信人性同朋友既!
我的一生一定會有真正既好朋友既!
佢地係唔會呃我既!
我知道!!!!!!!!!!!好似河童,周焯炫,呀顧........
我相信係因為
'相信比不相信快樂!!!!!!!!!!!"
我唔會唔開心咁耐既!!!!!!!!!!!!
+油!!!!!!!!!!!!
|