好無聊啊. . . . . .
我今晚要去跳青少年班
又要去跳joey到
中秋節個日
我同左poyu,呀關,老豆,細佬,joey,詩寧,恩玲,細佬,菁怡. . . . . .
玩到4點到先走呀!!!!!!!!!!!!!!!
2d都幾好玩呀
我今年又係班會
上一年又係
不過今年個呀sir好似好玩得.....