好唔捨得呀.........
我一日10個鍾既日子過去lu.....
我第一日冇見佢地,有d唔慣tim.....
我地紫荊杯創作比賽攞左優異
紫荊杯表演賽就係銅牌
8月1日就係會展跳once-to-watch(都係動漫節)晚上..唔知幾多點
8月3shan田
8月16要比賽..唔洗理
8月17我係大會堂表演,有興趣既可以問我...我個人認為依隻舞超好睇!長8分鍾~