今日訓到成11點幾起身..食埋飯..
睇完TV,就玩電腦lu..2點3夠鍾睇〝天國的階梯〞..
今集好睇呀••約左〝wing〞〝 Peter 〞and〝輝仔〞3點半返學交野•
臨出門口既時候,食左個“姐哩”好味••仲要係士多啤梨味••
頂。。〝副校長〞話我地未簽名,叫我地聽日再返來交過••
我地緊係5會咁蠢la••【冒簽】哈哈
我地就上左“東盛”間“m記”到坐••
係咁冒簽個名..跟住就去左“糖伊甸”掃貨•••
我又買左個‵芝士蛋糕′食••超好味。。
就去左公園坐係到食..
〝 Peter 〞〝輝仔〞〝肥英〞〝彭杰雄〞就打波••
打到差5多5點,就返學交野lu••
得左。。我〝 Peter 〞and〝輝仔〞轉左去A班lu••
落葵芳行左陣••見到d5想見嘅人••黒人憎..
過左“新都會”行..去左“crazy coom”..
買左個銀包..5錯5錯••
死la••6點la••要返家睇TV la••
返到去,好彩仲有得睇姐。。
夜晚〝呀諺〞打來,但我冇聽到..
打返比佢,佢又話冇野••
跟住就同〝輝仔〞send message••
我知道左一個消息,希望5係真..
一定係你呃我••冇可能係真••
send 到12點幾..好眼訓..
5 send la..好攰呀..
PS:今日又比d蚊咬la..最衰都係d人囉!!
|