member write forum
 

、.返學﹍

 
2006 年 7 月 27 日  星期四

今日訓到成11點幾起身..食埋飯..

睇完TV,就玩電腦lu..2點3夠鍾睇〝天國的階梯〞..

今集好睇呀••約左〝wing〞〝 Peter 〞and〝輝仔〞3點半返學交野•

臨出門口既時候,食左個“姐哩”好味••仲要係士多啤梨味••

頂。。〝副校長〞話我地未簽名,叫我地聽日再返來交過••

我地緊係5會咁蠢la••【冒簽】哈哈

我地就上左“東盛”間“m記”到坐••

係咁冒簽個名..跟住就去左“糖伊甸”掃貨•••

我又買左個‵芝士蛋糕′食••超好味。。

就去左公園坐係到食..

〝 Peter 〞〝輝仔〞〝肥英〞〝彭杰雄〞就打波••

打到差5多5點,就返學交野lu••

得左。。我〝 Peter 〞and〝輝仔〞轉左去A班lu••

落葵芳行左陣••見到d5想見嘅人••黒人憎..

過左“新都會”行..去左“crazy coom”..

買左個銀包..5錯5錯••

死la••6點la••要返家睇TV la••

返到去,好彩仲有得睇姐。。

夜晚〝呀諺〞打來,但我冇聽到..

打返比佢,佢又話冇野••

跟住就同〝輝仔〞send message••

我知道左一個消息,希望5係真..

一定係你呃我••冇可能係真••

send 到12點幾..好眼訓..

5 send la..好攰呀..

PS:今日又比d蚊咬la..最衰都係d人囉!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | ... | 269 | »