今日同〝yan〞返學交轉班信,之後落左葵芳..
去左〝華d〞個〝家姐〞間鋪頭到,買左條短褲,本身$59.9架~
$50蚊就買到la••同〝yan〞and〝華d〞就去左食“紅樹林”
好味 仲見到〝蕭志強〞同佢d fd,〝華d〞就返屋企la。。
我同〝yan〞就繼續行la。。我又買左件3,
$50蚊,行到5點幾就返屋企la。。
執埋去swim d野,6點9就出門口la..
啱啱去到7點05分,同〝輝仔〞入去泳地門口,
見到〝yan〞等埋〝華d〞〝陳建紅〞and佢〝呀妹〞
等左好耐,佢地終於出現la••就去換3 la。。
游游下〝祐維〞來左,見到〝金忠信〞,
玩得好happy,夠鍾上水lu..
沖完涼,去食野〞〝陳建紅〞and佢〝呀妹〞冇去
d野食都幾好味la。。食到成11點幾,
同〝輝仔〞〝祐維〞塔MTR走,
返到屋企成12點,好攰""
同〝呀Lun〞 send 左陣message就冇send lu••
::::訓教>>>>>>
|