今朝好遲先出門口,去到屋企樓下,見到〝小胖子〞就同佢一齊返LA..
我地以為遲到架~點知有冇wo..一返到去..
就見到我〝老公仔〞〝小wing 〞la。。
之後去左課室,派下成績表果d,
O。。我入B班呀~我〝老公仔〞〝小wing 〞入A班呀..
冇理由架~我d成績仲好過我班d人,冇可能佢地入A班,
我入B班架~所以經過我咁多年經驗,一定要轉班..
之後入禮堂,我拎獎呀..好叻女呀
就等埋〝陳sir〞and 〝Miss wan〞等左〝陳sir〞好耐,
我隻腳又變《紅豆冰》了,可憐
差不多2點就一就去飲茶la••
〝祐維〞〝yan〞〝wing〞佢地好少食野呀••
〝我〞〝肥英〞〝華D〞係咁食,好味
我5會放過任何一個食o既機會架~哈哈
欴到3點幾,〝祐維〞〝yan〞〝wing〞〝我〞〝華D〞就一齊落葵芳LA••
去左飲野,〝肥英〞落左來••
我地3個女孩子去左《桌悅》
小Wing要走la••佢要陪仔。。
我同〝yan〞去左三聯,我買左101蚊的東西,
就回家去lu。。
Form3完了,就係咁又過左1年,不過過得好happy
thanks you今年幫過我o既人••
|