3點幾打比〝祐維〞..陣間同佢過〝輝仔〞home••
係荔景等左佢勁耐..之後就上車la••
去到葵盛堵車..等左都好耐下..
成4點幾先到••〝華d〞已經係到..
〝Yan〞 and〝濱仔〞落左去買野返來食..
5點幾就落左去打排球and羽毛球••
〝Peter〞〝Wing〞〝楷仔〞同佢dDF都來左••
就打排球la..輸左要請野飲••
玩到7點幾...就去左買餸••
but〝Wing〞〝楷仔〞同佢dDF冇去••
買左好多餸••就返去煮飯仔食••
煮煮下。。〝濱仔〞要返屋企••
佢真係冇口福••本小姐煮野食..【第一次呀】
〝祐維〞落左去接〝肥英〞上來••
佢地係到睇TV,我、〝Yan〞and〝華d〞就係到煮..
煮煮下。。〝華d〞都5煮lu••
得返我同〝Yan〞煮,煮左成2粒鍾先有得食••
我一跲煮就一路食,超好味..
我地就一路食一路睇“法證先鋒”..
食完lu..〝肥英〞同〝yan〞洗碗..
我就去沖涼lu••沖完後就入房••
我〝輝仔〞〝祐維〞〝肥英〞〝華d〞就睇碟lu••
〝肥英〞超可愛。。佢驚但又要睇wo..
11點幾〝Wing〞於肯上來la••
我地幾個睇到睇完碟lu••
佢地就玩啤牌..我訓先••
訓到2點幾醒左••佢地仲玩緊••
之後我同〝wing〞就一齊訓la••
訓左陣。。佢地係到嚇人..低b••
嚇到我同〝wing〞幾驚呀!!
果個人頭幾真呀!!我地就叫〝輝仔〞同我地一齊訓••
最後個個都訓哂lu••
|