訓到成11點幾起身••
琴晚訓5著,好辛苦..
想訓又訓5到..又發夢..
今次都好恐怖..不過冇上次咁恐怖..
開左電腦玩,又係得我一個係屋企••
〝爸爸〞and〝媽咪〞晨咁早去左“灣仔”
成2點幾先返..我成日都冇食過野..
5知點解好飽。。〝華d〞1點幾send message來••
我差5多成3黠先覆佢••佢話今晚去swim••
但我又好驚wo..佢地今晚游完水送我返屋企呀~
但我始終都好驚••七月十四又到••
so••我決定左以後每晚同〝媽咪〞一齊訓••
3點幾••〝媽咪〞係咁叫我食野••
唉~唯有食la..
佢地係“沙田”5知做咩呢??
當我知道係咩原因之後•O哂嘴••
|