今日7點鍾起左身,搞掂哂d野之後,出門口lu。。
成8點4出門口,遲到了••〝wing〞打來問我係邊。。
返到school,see到好多人。。
之後同〝wing〞〝肥英〞〝濱仔〝〞嘉俊〞上東盛買。。
係搭life期間超好笑〝濱仔〞叫個男人幫佢買期,
個男人好抵死咁講左句話.....
『話我唔鍾意幫你買呀』『我鍾慮幫買佢呀』【即係我】
〝濱仔〞跟住講『我都係女仔來架wo』笑死我la..
之後就買lu~OK LA D人都肯幫你買••
之後過左地鐵站買,得返我同〝Wing〞係地鐵站,
佢地過左荃灣買,我同〝wing〞坐左係到,好累~
唉..我又比d蚊咬..11黠半交期袋,
〝陳姑娘〞話我地5夠,出去再買過。。
我地梗係5會咁蠢再買過la..坐左係到等夠鍾..
打比〝Yan〞叫佢落來一齊食野,食“小雨天”好味
行街,wing買左件3同條褲,100蚊~~
我買左條裙,60蚊~~之後我又買左件3,60蚊~~
坐左陣..打比〝輝仔〞上佢屋企••
我同〝Yan〞到左佢屋企la〝wing〞3個字後落來..
佢爸爸係到,份人好nice。。之後就入佢呀哥間房。。
係到講鬼,之後就係到玩lu••超happy
玩到8點幾走lu..返到屋企,沖埋涼,就睇TV lu..
|