今日上左大陸陪我隻佬公仔aRr'
超開心'
不過一係泥就又上大陸陪佢'
真係有d攰
不過算lar'
陪佬公好d'
再攰都無問題^0^
不過一諗到聽日反hm一定死得lar'
唉'
唔知又要俾人鬧到狗血淋頭lar'
算lar'
都出左泥lar'無法'聽日反hm睇下點死算lar'
講住咁多先'
就睇下我聽日點死lar'
>>>完<<<