係大陸真係好悶aRr'
我都就泥悶死lar'
如果唔係得佬公仔陪我傾電話加話我諗我悶死lar'
係大陸好彩有得上網'
唔係死人都似arR;
係大陸好凍ARr'
仲凍過澳門'
仲有2日我就反泥lar'
諗到都開心死Arr'
嘻嘻'
打住咁多先lar
>>>完<<<
過埋今日要反大陸lar'
不過我要好快反GeE'
大家都唔好太掛住我wor'
[[[[[講笑JeE']]]]]]
- -'
泥個假期我都唔想出街街'
唔知咩原因呢?
覺得留係hm會好D咁'
唉......又唔洗煩'又唔洗唔開心'又唔係有d咩唔開心加野wor'
但係唔知點解就係唔想出街街'
真係奇怪aRr'
算lar'唔理lar'反正聽日反大陸lar'
等我反大陸豆多d利是反泥lar'
嘻嘻_3-'
我都係到祝各位_____>新年快樂lar...